دوره‌های آموزشی مدرسه هنر شیعی (دار الفنون)

با توجه به استقبال اساتید و هنرمندان، مدرسه هنر شیعی (دار الفنون) در ادامه سلسله مباحث «طرح درس، درس طرح» دوره‌های کوتاه‌مدت آموزشی تخصصی در مباحث هنرهای تجسمی را با رویکرد اشتغال‌زایی و آموزش‌های تکمیلی برگزار می‌کند.
این دوره‌ها که در تداوم مهارت‌افزایی اثربخش در حوزه‌ی هنر شیعی و با شاخص نگاهی به بازار کسب و کار طراحی شده است، با حضور و همراهی اساتید شاخص و مطرح رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی برگزار خواهد شد.
این دوره‌ها به دو روش (دوره‌های کوتاه‌مدت و نشست‌های یک روزه) در مباحثی همچون انیمیشن، کاریکاتور، نگارگری، عکاسی دیجیتال، عکاسی در آتلیه، طراحی پوستر، صفحه‌آرایی، طراحی نشانه، بسته بندی، خط در گرافیک (اقلام رایج، خطوط منسوخ شده، دست‌نویس، کاربردخلاق خط، طراحی حروف و ...)، طراحی، تصویرسازی، تربیت مربی هنر، مبانی هنر، نرم‌افزارهای هنر و معماری (photoshop - 3DMax – illustrator – InDesign)، طراحی سه‌بعدی در گرافیک، چشم متفکر؛ نظریه گشتالت و ... برگزار خواهد شد.
مدرسه هنر شیعی در پایان هر دوره و با ارائه پروژه پایان دوره تعیین شده توسط اساتید، به فراگیران مدارک گذراندان دوره اعطا خواهد کرد.

علاقمندان برای اطلاع از برنامه‌ی دوره‌های آموزشی و ثبت‌نام می‌توانند به نشانی اینترنتی www.shiaarts.ir/dars و کانال اطلاع‌رسانی کانون هنر شیعی در پیامرسان‌های ایتا و بله مراجعه و یا برای دریافت مشاوره با شماره‌های 32603377 ـ 025 تماس بگیرند.

 

پیام بگذارید

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.