کانون هنر شیعی با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری قم هم‌زمان با هفته وحدت با موضوع میلاد پیامبر مهربانی (ص)، کارگاه یک‌روزه‌ی تصویرسازی "جان جهان" را برگزار می‌کند.

 

کانون هنر شیعی با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری قم از تمامی تصویرگران حرفه‌ای استان قم دعوت می‌کند؛ هم‌زمان با هفته وحدت در کارگاه یک‌روزه‌ی "جان جهان" با موضوع میلاد پیامبر مهربانی (صلی الله علیه و آله و سلم) شرکت کنند. هنرمندان می‌توانند با تکمیل رزومه و مشخصات و ارسال نمونه آثار تصویرسازی خود در فرم ثبت‌نام، از تاریخ جمعه 2 آبان تا تاریخ دوشنبه 5 آبان 1399، به نشانی (www.shiaarts.ir/janejahan)، تمایل خود را برای شرکت در کارگاه اعلام کنند.

نمونه آثار ارسالی و رزومه ارسال شده، توسط استاد کارگاه بررسی و در صورت تایید و انتخاب، جهت حضور در کارگاه با هنرمند تماس گرفته خواهد شد.
استاد کارگاه: فریدالدین ملایی؛
زمان ثبت‌نام: جمعه 2 آبان تا دوشنبه 5 آبان 1399؛
زمان برگزاری کارگاه: دوشنبه 12 آبان 1399.

شرایط کارگاه:

- آثار تولید شده در کارگاه، پس از داوری و بررسی توسط اساتید کارگاه و کارشناسان سازمان زیباسازی شهرداری، در سه رده‌ی A  و  B و C رده‌بندی می‌شوند تا برای اکران در فضای شهری استفاده شوند.
به آثار رده A مبلغ 25.000.000 ریال، به عنوان جایزه تعلق می‌گیرد.
به آثار رده B مبلغ 20.000.000 ریال، به عنوان جایزه تعلق می‌گیرد.
به آثار رده C مبلغ 15.000.000 ریال، به عنوان جایزه تعلق می‌گیرد.
به همراه داشتن لوازم مورد نیاز کار برای شرکت کنندگان الزامی است.
امکان پذیرش هنرمندان خارج از استان قم به دلیل عدم امکان اسکان میسر نیست.

- حضور در این کارگاه رایگان است.

برگزارکنندگان مکان برگزاری کارگاه را طبق شرایط و دستورالعمل‌های بهداشتی آماده خواهند کرد و از هنرمندان درخواست می‌کنیم برای شرکت در کارگاه، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

پیام بگذارید

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.