در گفت وگو با استاد کشاورزی مطرح شد؛ نقش بهشت بستری مناسب برای تولید آثار هنری فاخر/ هدف هنرمندان در نقش بهشت متعالی است

استاد دومین کارگاه کشوری تولید پوستر نقش بهشت بیان اینکه جای طراحی فضاهای مذهبی و هنری به صورت تخصصی و حرفه ای خالی بود گفت: در گذشته بعضا کارهای هنری و مذهبی انجام می شد ولی سطح بالایی نداشت و کارگاه نقش بهشت گامی ارزنده در مسیر پرکردن این خلأ است.
حمیدرضا کشاورزی میاندشتی در دومین روز کارگاه کشوری تولید پوستر نقش بهشت با اشاره به تجربه برگزاری کارگاه اول در شهر قم اظهار کرد: نخستین کارگاه نقش بهشت خروجی های خوبی داشت و کارگاه دوم با توجه به تجربه کارگاه اول با کیفیت بالاتری در  حال برگزاری است. وی با اشاره به اینکه سطح کارهای نسبتا خوب بوده است بیان کرد: هرچه به پایان برگزاری کارگاه نزدیک می شویم شاهد تقویت آثار تولید شده هستیم و قطعا فردا آثار ارزنده ای را شاهد خواهیم بود.

استاد دومین کارگاه کشوری تولید پوستر نقش بهشت اظهار کرد: اتمسفر حرم رضوی به واسطه وجود مبارک مضجع شریف علی بن موسی الرضا (علیه‌السلام) به ایده یابی مذهبی کمک می کند و وقتی که هنرمند نقوش و آرایه ها را جلوی چشم خود داشته قطعا ایده ها به شکل بهتری جلوی چشم می آید.

وی با بیان اینکه جای طراحی فضاهای مذهبی و هنری به صورت تخصصی و حرفه ای خالی بود گفت: در گذشته بعضا کارهای هنری و مذهبی انجام می شد ولی سطح بالایی نداشت و کارگاه نقش بهشت گامی ارزنده در مسیر پرکردن این خلأ است. کشاورزی یادآور شد: هنرمندان این کارگاه کارهای سطح بالای حرفه ای انجام می دهند و در نقش بهشت هنر خود را در بخش مذهبی به کار می گیرند. وی با بیان اینکه یکی از ویژگی های این کارگاه این است که هیچ کس طرح خود را از دیگری پنهان نمی کند یادآور شد: هنرمندان کمترین چشمداشتی نداشته و هدف متعالی دارند و این مهم از ویژگی های فضای مذهبی است.

 

پیام بگذارید

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.