نمایشگاه آثار برگزیده پنجمین جشنواره هنر مقاومت با حضور جمعی از هنرمندان و مدیران فرهنگی و هنری کشور و اصحاب رسانه، آغاز به کار کرد.

در مراسم افتتاحیه جشنواره پنجم هنر مقاومت محمد حبیبی مدیرعامل بنیادفرهنگی روایت فتح، مسعود نجابتی دبیرکل جشنواره، مجیدرجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران، سید مسعود شجاعی طباطبایی دبیر اجرایی جشنواره، احسان محمدحسنی مدیرعامل سازمان هنری رسانه‌ای اوج، دکتر رجبی دوانی نویسنده و پژوهشگر، کوروش پارسانژاد طراح و گرافیست، محسن دریالعل مدیر انتشارات روایت فتح، حسن قائدی دبیر بخش عکس، محمدروح الامین طراح و گرافیست، استاد محمدعلی کشاورزی، علی حیاتی دبیر بخش پرچم و کتیبه جشنواره، احمد عابدینی دبیر بخش طراحی صنعتی جشنواره و جمعی از هنرمندان رشته‌های گوناگون هنرهای تجسمی حضور داشتند.
پنجمین جشنواره هنرمقاومت با دبیری استاد مسعود نجابتی و به همت گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح در ده بخش کارتون و کاریکاتور، عکس، طراحی صنعتی، تایپوگرافی، پرچم و کتیبه، تصویرسازی، گرافیک متحرک، نقاشی دیجیتال، پوستر، تبلیغات شهری و بخش ویژه علمی پژوهشی از ۴ تا ۲۴ بهمن ماه در تهران، سالن شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب، آثار برگزیده خود را در معرض دید عموم علاقمندان قرار داده است.
در این دوره از جشنواره مجموعا 5091 اثر از 1425 هنرمند حضور دارند و پس از استان تهران که با 1059 اثر از 216 هنرمند؛ در صدر فهرست مشارکت‌کنندگان قرار دارد، استان‌های خراسان رضوی با 483 اثر از 106 هنرمند و اصفهان با 383 اثر از 102 هنرمند؛ در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.
همچنین مراسم اختتامیه این جشنواره نیز ۲۴ بهمن ماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد و از نفرات برتر در بخش‌های مختلف این جشنواره با اهدای جوایزی تقدیر خواهد شد.

 

 

پیام بگذارید

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.