نمایشگاه کاربردهای نوین خط در گرافیک معاصر با عنوان "خطُ ربط" به مناسبت هفته گرافیک روز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه در گالری اشراق قم افتتاح و با استقبال خوب مردم شهر قم، هنرمندان واساتید مواجه شد. به دنبال فراخوان اولین نمایشگاه "خطُ ربط" که در تاریخ ٢٥ فروردین ماه امسال منتشر شد، در طی ۶ روز، حدود ١٠٠٠ اثر از ٨٣ هنرمند استان قم به دبیرخانه رسید که در تاریخ ١ اردیبهشت ماه و با حضور هیئت انتخاب تعداد ٣٢١ اثر از ٦٠ هنرمند جهت شرکت در این نمایشگاه انتخاب گردید.

از نکات قابل توجه این نمایشگاه، که هم برای عموم بیننده‌ها و هم برای هنرمندان و اصحاب هنر جالب است، قرار گرفتن آثار اساتید خوشنویسی مانند استاد ناصر طاووسی و استاد رضاییان در کنار آثار طراحان گرافیک میباشد که  قابلیت‌های گرافیکی هنر خوشنویسی را به نمایش میگذارد و این مهم برای اولین بار در گرافیک معاصر ایران رخ می‌دهد .

لازم بذکر است که این نمایشگاه تا ۲۶ اردیبهشت ماه در نگارستان اشراق قم جهت بازدید عموم برپا است. همچنین در مدت زمان برگزاری این نمایشگاه نشست‌ها و جلسات آموزشی نیز برگزار می‌شود که علاقه مندان برای  مطلع شدن و دنبال کردن برنامه‌های آینده این نمایشگاه می‌توانند به بخش اخبار پایگاه اینترنتی کانون هنر شیعی به آدرس www.shiaarts.ir/news یا به صفحه اینستاگرام این نمایشگاه به آدرس Instagram.com/khatorabt مراجعه فرمایند.

 

پیام بگذارید

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.